Tuesday, June 26, 2012

Today...

Assalamualaikum,

Termasuk harini kalau dikira kira ah kan, nak dekat seminggu tak belajar. Sebab apa? Asal tah cikgu semua cam busy gila dua minggu ni. Pergi kursus lah, handle kawad lah, meeting lah, and and yg paling gerun sekali sebab jumaat ni ambik report card. Muahahahaha dengar je report card mesti semua rasa cam nak terkentut terberak semua en? Almaklumlah result mid year cam cibai gila. Tapi aku tak takut pun sebab parents aku dah tahu, so aku awal awal dah kena marah dah :3 Lol

Kk harini ada dalam 5 masa cikgu takde, maths, sej dgn sains. Aku guna masa maths je buat latihan sikit, lepastu dah bosan aku tutup balik. Yang lain semua siapkan NIE, gosip, gelak cam hantu -__- Sumpah mengganggu ketenteraman aku nak buat latihan tu semua. Last last tutup buku jugak.

Lepas rehat tu aku ajak fatin lepak dekat koridor, lepastu en en tiba tiba ternampak serangga yang sangat menggelikan. Apa dia? Heh lipas ah apa lagi. Then fatin ambik penyapu, acah acah berani nak ketuk dia. Last last nurul yang tolong ketuk. Pastu fatin pergi sapu sampai jatuh kat tangga bawah.

Pastu yoon masuk kelas. Tetiba aku terfikir something. Ngehehehehehe tanduk dah keluar. Aku ajak fatin dengan nurul turun pergi kutip lipas tu balik then letak dalam kertas. Naik kelas, yoon dah nampak kitorang pegang kertas. Bawak kertas tu pergi dekat dia, kelam kabut dia lari sampai nak terjatuh bagai. Jauh gila dia lari sampai kelas hujung.

Then aku dapat idea...aku suruh nurul letak lipas tu dalam beg dia. Dia masuk je semua pandang. Lepastu semua macam mintak buku tu mintak buku ni, konon konon nak suruh dia bukak beg ah. Pastu dia letak beg atas meja mia, berterabur semua lari sebab diorang dah tahu. Aku duduk kat meja cikgu dah gelak gila gila dah. Diorang ni buat kantoi je lah. Pastu dia pergi keluarkan lipas tu atas meja aku, kimak betul -__- Pastu pergi sepak sepak kat orang, menjerit ah budak budak kelas semua.

Aku suruh aida ambik lipas tu bagi kat dia sebab aida berani pegang, last last kelam kabut dia lari keluar kelas. Sumpah macam orang kena kejar dengan anjing, sampai langgar langgar meja bagai. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Sumpah sakit perut kitorang gelak. Sampai terduduk duduk dekat lantai, lol. Pastu tetiba cikgu kelas sebelah datang. Dia cakap kitorang bising sangat, hekelehh kelas dia tu lagi lah ada cikgu pun semua cam hantu. Puihhh.

Lepas kena marah yoon masuk balik, then dia pergi pijak pijak lipas tu. Baik tauu -.-' Tapi sumpah tadi seronok gila bahan dia. Dah ah dia tengah demam, terus baik demam dia aku rasa. Takpun bertambah demam sebab kena kejar dengan lipas LOLOLOLOL. Kalau cha ada mesti lagi seronok ouh. Mesti lagi teruk dia kena. Haha pape pun sorry k yoon? Sekali sekali kenakan kau, asyik aku je kena tak boleh jugak -.- That's all for today, bye :)
Kalau suka sila lah like , thank you :)