Tuesday, February 11, 2014

Sabar nad sabar

Assalamualaikum kepada semua rakyat Malaysia yg disayangi, lols.

Memandangkan dah 2 hari berturut aku dibahan oleh classmate ku yang tercinta, pieqa, mimie dan abang mahfuz. Mental breakdown aku. Serious ah. Hekeleh tweet je pun, kecoh betul mpp uitm tapah ni. Dari class eco sampai bel aku kena bahan. Lepastu dia boleh kata 'seronok ah kenakan hang ni'. Seriously mahfuz? Fine. Sabar je lah.

Dan dan pulak aku pakai baju sama dengan megat harini, lagi lah seronok diorang membahan. Aku tak plan lah woiii! Kau pun satu megat, gi pakai baju sama kenapa -.- kk dah, malas nak cerita banyak. Siap kau mahfuz, hang bahan aku ye. Takpe takpe. 

Ok jom jelajah apa jadi harini~ lol maaf kami memang gila bergambar

                 
 Say hi to my weird face masa nak betulkan tudung.
Always kena kacau macam ni.


 ootd





Kalau suka sila lah like , thank you :)