Monday, February 10, 2014

Welcome 2014

Assalamualaikum.


Fuyyooo dah 2014, yayy tepuk tangan sikit. Alhamdulillah Allah masih beri peluang kat kita untuk teruskan hidup. Last update, 23 march 2013. Pehh nak dekat setahun, haha. Aku pun sampai dah sem 2 dah.

So macam mana permulaan tahun baru korang? Happy? Sedih? Stress? Kalau aku jangan tanya lah. Time new year tu pun sambut dalam kereta je, dan dan pulak balik dari sarawak tu malam new year. Hah ambik kau, jam ya amat kat luar KLIA tu. Jadi kami sambut dalam kereta je lah, tsk tsk :'(

Tapi tak apa, tu semua tak penting pun. Yang penting, hidup mesti diteruskan! Eh? Macam takde kena mengena je, hmm. Oh yaa, aku sekarang study dekat UiTM Tapah. Diploma in actuarial science. Tak tahu tu course apa? Hm aku pun tak tahu jugak sebenarnya. Yang aku tahu dia belajar pasal insurans je. Jadi mohon search sendiri dekat pakcik google masing masing yee.

Pejam celik pejam celik, aku dah sem 2 dah. Dah mid sem dah pun! Tak sampai 2 bulan nak final dah. Serious ah aku tak faham betul dengan u ni. Belajar tah pape, 4 bulan lepastu terus final. Motif? Ha ok aku pun tak tahu. So belajar je lah, demi untuk membahagiakan parents masing masing.

Minggu ni je aku ada 3 test. Ctu, science com, dengannnn calculus the killer subject! Fuhhh. Dalam satu hari pulak tu. Memang mental breakdown ah minggu ni. Dengan nak balik lagii, hmmmmmm. Stress tu stress lah jugak, tapi apa boleh buat. Dah memang hidup student macam ni kan. 

Ok dah dah, malas nak cerita banyak. Jom kita studyyyy, byeeee

Say hi to our campus! 










Kalau suka sila lah like , thank you :)